Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν κατεστραμμένο ή ελαττωματικό μπορείτε να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας για να προχωρήσουμε στην άμεση αντικατάσταση του. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να γίνει επιστροφή χρημάτων, η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια. Διαδικασίες DOA εφαρμόζονται ανάλογα με την αντίστοιχη διαδικασία του κάθε προμηθευτή-κατασκευαστή. Αντικατάσταση συσκευής  γίνεται μόνο σε περίπτωση έγκρισης από τον προμηθευτή-κατασκευαστή. Αυτός ορίζει την αποδεκτή χρονική διάρκεια και τις καλυπτόμενες βλάβες. κατάστημα μας δεν αναλαμβάνει διαδικασία αντικατάστασης, αν αυτή πρώτα δεν εγκριθεί από τον προμηθευτή-κατασκευαστή.

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης της αγοράς του, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Για την υπαναχώρηση θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς της και αυτό να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί. Το κόστος επιστροφής βαρύνει τον πελάτη.

Εάν έχετε αγοράσει κάποιο ανταλλακτικό από εμάς, παρακαλούμε να το δοκιμάσετε πριν την εγκατάσταση, καθώς σε περίπτωση που επιστραφεί σε εμάς μετά την εγκατάσταση ή εφόσον έχουν αφαιρεθεί οι εργοστασιακές μεμβράνες προστασίας, δεν μπορεί να καλυφθεί από εγγύηση.